Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Slouží k identifikaci příchodů a odchodů jednotlivých zaměstnanců a nahrazuje tzv. píchací hodiny. Součástí docházkového systému může být i systém přístupový, kdy docházkový snímač zaznamenává jednotlivé průchody zaměstnanců pro výpočet odpracované d…
Majitelům a správcům nemovitostí nabízíme řízení procesů FM u jejich nemovitostí spočívající zejména v plánování jednotlivých technických opatření.
Outsourcing IT je program péče o Vaši výpočetní techniku na základě servisní smlouvy - SLA. Služba správy počítačových sítí zajistí naše techniky a administrátory v jednotlivých IT oblastech.
Jde o to, aby pečlivě sestavené strategie nezůstaly na papíru. Klíčovým prvkem je schopnost organizace na jednotlivých úrovních a v jednotlivých odbornostech realizovat generální záměr, generální strategický cíl.
Provádí se na speciálním zařízení a jde v podstatě o princip sítotisku. Na základě technologického postupu u jednotlivých druhů sklenic se průběžně provádí kontrola správnosti.
Umožňuje zobrazit výsledky prodejů, aktivity obchodníků, náklady na marketingové akce nebo jiná data přímo na mapě. Výsledky v jednotlivých regionech jsou přehledně a jasně znázorněny a popsány.
Konzultace a poradenství, vč. koučování pro business týmy a projektové týmy působící v jednotlivých organizačních jednotkách (závodech, divizích, provozech).
Poskytujeme úklidové práce v bytových a činžovních domech,garáží v obchodních centrech, průmyslových a výrobních halách, kancelářských komplexech, ale i v jednotlivých kancelářích. Jednorázový i pravidelný úklid firem, domů a bytů.
Nosná konstrukce umožňuje příčně nebo podélně rozdělit pole stropu. Hřebenové nosníky umožňují flexibilní spojení s lamelou a jsou vhodné pro všechny typy lamel, jejich předností je možnost individuálních úprav vzdálenosti rozestupů jednotlivých lam…
Procesní analýza je soubor činností, prováděných ve spolupráci se zákazníkem, zaměřených na identifikaci procesů, určení entit jednotlivých procesů a jejich vzájemných vazeb.
Cílem je přesné definování a identifikace měřených kompetencí jednotlivých účastníků.
Správa zákazníků. Personalizace jednotlivých zákaznických profilů. Sledování obchodních případů. E-mail management.