Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem tréninkového programu je uvědomit si důležitost profesionálního obsahu a formy e-mailové komunikace se zákazníkem, získat potřebné nástroje a naučit se je používat.
Konzultační aktivity v oblasti komunikace a řízení lidských zdrojů. Komunikační audit a optimalizace komunikačních řetězců. Projektové řízení a vedení projektů. Podpora týmů a týmové spolupráce. Facilitace, mediace. Individuální a týmový koučink.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
Provádíme inženýrské stavby a komunikace - teplovody, horkovody, kanalizace a kanalizační přípojky, vodovody, plynovody.
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Databox CTI představuje propojení telekomunikační a výpočetní techniky s přidanou hodnotou jejich vzájemné spolupráce. Otevírá nové možnosti klasických pevných telefonních linek s využitím nejmodernějších technologií. Spojuje výhody a komfort mobilní…
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Víme, jak informovat akcionáře, oslovit investory, komunikovat se státními institucemi a regiony, jak rozvíjet vztahy se zaměstnanci, s obchodními partnery, zákazníky i širokou veřejností.