Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
O interní komunikaci se mluví jako o základním strategickém nástroji řízení každé organizace. Je to prosté - jestliže zaměstnanci schází potřebné informace, dostávají informací málo, nebo dostávají informace nepřesné či neúplné, těžko odvedou špičkov…
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Tento kurz získal akreditaci Ministerstva vnitra číslo AK/PV-364/2010 a AK/VE-147/2010. Kurz je určen pro úředníky a vedoucí úředníky územních samosprávných celků, pro všechny, kdo chtějí být v mezilidské komunikaci pružnější a vynalézavější.
Pochopit vliv základních složek komunikace na vytvoření vztahu se zákazníkem.
Samo uspořádání, v němž lidé spolupracují, ještě není totéž co dobře fungující tým. Mnoho nedorozumění a konfliktů v pracovním prostředí vzniká díky špatné komunikaci.
Výstavba datových sítí, instalace a konfigurace síťových prvků, proaktivní dohleda a správa, vzdálené dohledy a řízení prvků, bezpečnost sítí a komunikace, realizace bezpečnostních projektů, analytická a auditorská činnost.
Nabízíme expertní služby v oblastech návrhu, konfigurace, implementace a podpory komunikačních systémů. Společnost XANADU má v této oblasti více než dvacetileté zkušenosti, které může poskytnout při implementaci právě vašeho řešení.
Disponujeme potřebnými náhradními díly i přístrojovým vybavením pro komplexní servis těchto systémů a vzhledem k oboru, kde jsou tato zařízení využívána se snažíme o odstranění většiny nám nahlášených poruch a závad do 24 hodin.
Navrhneme, zrealizujeme a vyhodnotíme jakýkoliv event reprezentující vaše jméno či firmu.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.