Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Naučíme vás, jak úspěšně a jednoduše prodávat, zdokonalíme vás ve vaší obchodní činnosti, naučíme vás jak efektivně komunikovat s klientem a úspěšně ukončit obchod.
Kontakty, plánování a evidence jednání, distribuce výsledků jednání, řízení smluv ... Možno napojit na účetnictví.
Na základě naší manažerské praxe v řízení obchodních skupin a znalostí z oblasti „vedení lidí“ jsme pro Vás připravili jedinečný kurz, který jinde nenajdete.
Specializujeme se na vestavbu a přestavbu obchodních jednotek v nákupních centrech nebo jiných budov a stavbu samostatně stojících prodejen.
Projekční činnost v celém rozsahu projektové dokumentace, především v oblasti rekonstrukcí a novostaveb, vysokoškolských areálů, nemocničních areálů, obchodních center, administrativních objektů, a obytných staveb, památkově chráněných objektů.
Zjistění přesných a pravdivých údajů o obchodních partnerech je pro podnikání životně důležité. Vzhledem ke vzdálenosti mezi oběma zeměmi a k odlišnostem v kultuře může být v Číně prověřování firem obtížné.
Komplexní služby v elektroinstalaci včetně revizních zpráv. Zkušenosti nabízíme i v realizaci veřejného osvětlení nebo kompletním zařizování elektroinstalace obchodního domu. U obchodních jednotek nabízíme i po záruční servis elektroinstalací.
Specializací našich řemesel jsou realizace v obchodních jednotkách a stavby rodinných domů. Naše firma disponuje pokrytím celé republiky. Díky ověřeným lidem a spolehlivostí všech řemesel probíhá realizace rychle a kvalitně.
Naší hlavní náplní je vybavování prodejen ve velkých obchodních centrech, stejně tak, jako soukromých menších obchodů. Dokážeme flexibilně vytvořit návrh pro jakýkoliv typ obchodu, ať už se jedná o prodejnu s oděvy, obuví, sportovními potřebami, potr…
Tréninky dovedností pro aktivní obchodní zástupce, pracovníky obchodních oddělení, obsluhu prodejen a přepážek a vůbec pro všechny, kdo jsou v kontaktu se zákazníkem a mohou tak ovlivnit obchodní výsledek firmy.
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat.