Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zabýváme se stavební činností: malování, podlahy, ploty, zahrady, fasády.
Mnoho konfliktů mezi spolupracovníky , mezi firmou a dodavateli, nebo mezi pracovními týmy vzniká díky špatné komunikaci. Získání, využívání a rozvíjení dovedností v oblasti řešení konfliktů tvoří základ pro úspěšné zvládnutí běžných i nestandardních…
Komplexní podpora karet Kanban pomáhá zajišťovat cíle v oblasti zeštíhlování výroby. Základ značných vylepšení produktivity a snižování nákladů v celém podniku prostřednictvím komplexního řízení kvality.
Zajistíme metodickou pomoc při řešení úrazů (stanovení systému vyšetřování příčin a klasifikování zdrojů, vyhodnocení závěrů, evidence a hlášení, zasílání záznamů o úrazech atd.).
Vertikální řešení, někdy také branžová řešení, mohou významným způsobem zkrátit čas potřebný k implementaci CRM systému. Seznamte se s vertikálními řešeními, která jsou připravena pro systém Intuo - Company Intelligence.
Poskytujeme optimální řešení pitného režimu pro naše klienty v oblasti B2B, a to díky kombinaci špičkové technologie a kvalitního servisu. Nabízíme výdejníky vody od celosvětové leadera na tomto trhu, a to formou pronájmu či prodeje.
V rámci výstavby nabízíme kompletní poradenství v oblasti inženýringu staveb, vč. zajištění potřebných povolení a součinnost s dotčenými orgány státní správy nebo územní samosprávy.
Vyvíjíme a dodáváme systémy pro SMS komunikaci, SMS platby a mobilní marketing. Jsme Premium SMS agregátorem. Pro zákazníky realizujeme systémy mobilních plateb, objednávek zboží, SMS rezervací, autentizací uživatelů... Naše SMS řešení využívají význ…
Provádíme komplexní řešení bezpečnosti práce, požární ochrany a životního prostředí ve firmách.
Centrálním bodem řešení je silná funkcionalita hlavní knihy a vysoce výkonných dílčích evidencí. Tato silná základna je doplněna o moduly, které usnadňují firemní procesy – rozdělování zdrojů, řízení nákupu, rozpočtové kalkulace, workflow a správu d…
Správa událostí, správa a řešení problémů, řízení změn, správa konfigurací, řízení služeb v servisních úrovních.