Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Jednou z nich, dnes stále důležitější, je právě podpora po Internetu prostřednictvím informačních systémů označovaných jako eCRM . Jedná se o získávání informací o individuálních potřebách zákazníka, informování o průběhu realizace zakázky, komunikac…
Pomáháme v rámci konzultačních služeb a vytváření strategie projektů při získávání prostředků z fondů EU např. podpora při zakládání podniků, nákupu výrobních technologií, podpora patentové aktivity podniků, vědeckovýzkumných institucí a vysokých ško…
Nabízíme ucelené portfolio služeb v oblasti ICT, systémové integrace a programového managementu a dokážeme podporovat celý životní cyklus IT našich zákazníků - analýzy a konzultace, zpracování bezpečnostních strategií, poradenství při výběru dodavate…
Právní a organizační poradenství, administrativní poradenství, personální poradenství - podpora při vyhledávání pracovníků, finanční poradenství, akviziční poradenství, investiční poradenství.
Technická podpora provozu aplikací zajistí optimální fungování systému i po jeho zavedení do provozu. V rámci technické podpory poskytujeme uživatelům aplikace rychlou a účinnou pomoc. Po ukončení vývoje, implementaci a ukončeném testování život info…
Běžná poprodejní podpora zajistí opravy a pravidelnou údržbu systémů během jejich provozu, v případě potřeby i pohotovost servisního technika nebo zásahy mimo pracovní dobu. Služby systémové podpory navíc nabízejí podporu systémových konzultantů při …
Podpora při získávání relevantních podkladů a při vytváření požadované dokumentace pro řízení související s podáním žádosti.
Podpora při vedení sporu – napomáhá partnerovi v případě vedení soudních i mimosoudních sporů a pří. Informuje klienta ve vztahu k podstatě věci, o jednání protistran a dalších skutečnostech nezbytných pro úspěšné absolvování sporu, nebo arbitrážního…
Primárním úkolem je technická podpora uživatelů při provozu námi dodaných zařízení, systémů či zakázkového software.
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.