Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nafukovací reklama je velmi efektivní nástroj pro budování značky a image společnosti. Lidé se naučili nevnímat reklamu v klasických médiích, jako je televize nebo rozhlas. To nutí firmy hledat neotřelé formy prezentace a jednou z cest je nafukovací …
Reklama ve vyhledávačích je jedním z nejefektivnějších způsobů propagace na internetu. Umožňuje velmi přesné cílení pomocí předem vybraných klíčových slov a nabízí tak uživatelům přesně to, co v daný okamžik na internetu hledají.
Ještě před pár lety byla světelná reklama synonymem pro neonové trubice různých tvarů. V dnešní době se pod pojmem světelná reklama nabízí řada nových technologií, které jsou efektivnější a méně energicky náročné. Jsme lídrem v zavádění LED úsporných…
Poutače, tabule, světelné tabule, vývěsní štíty, výstrče, světelná reklama, neony atd.
Reklama na portálech je jednou z nejznámějších a nejrozšířenějších metod propagace na internetu. Známe perfektně nabídku největších portálů.
Interaktivní reklama ctí svůj název, neboť není omezena prostorem ani místem kde může plnit svůj účel. Jedná se o reklamní vůz (pick-up), ve kterém jsou na bocích zabudovány velké LCD obrazovky s rozlišením FULL-HD.
Světelná reklama zviditelní Vaši firmu hlavně v noci. Světelné reklamy jsou čím dál tím více oblíbenější mezi zákazníky.
Bannerová reklama je grafická reklama na webových stránkách, která má za úkol především vizuálně zaujmout.
Bannerová reklama vizuálně upoutá potencionálního zákazníka a zvyšuje tak povědomí o značce, vylepšuje image firmy a především pomáhá zvýšit návštěvnost stránek.
Řezaná reklama je vhodná především pro kusové nebo malosériové zakázky. Je možné kombinovat s grafikou tištěnou.