Nabídky ze štítku řízení procesů v lokalitě Ostrava (19)

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky

Je používán k podpoře a zefektivnění těchto procesů; informace o zákaznících a jednání se zákazníky mohou být zadávány, ukládány a zpřístupněny pracovníkům napříč různými odděleními společnosti.

Nabídka od dodavatele:' ARTIO s.r.o., Mariánské Hory a Hulváky

Intranetové aplikace pro IT podporu procesů

Intranetové aplikace pro IT podporu procesů

Řešení poruchové služby je provozováno v prostředí Intranetu. Formuláře pro zadávání a prohlížení údajů o poruchách i přehledy a vyhodnocení poruch jsou přístupné v prostředí běžného prohlížeče webových stránek.

Nabídka od dodavatele:' QLine a.s., Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz

Rekuperace tepla

Rekuperace tepla

Rekuperace, neboli proces zpětného získávání tepla. Při něm se přiváděný vzduch do budovy předehřívá teplým odpadním vzduchem. Teplý vzduch není tedy bez užitku odváděn otevřenými okny ven, ale v rekuperačních větracích jednotkách odevzdá většinu sv…

Nabídka od dodavatele:' FINIŠ OSTRAVA, veřejná obchodní společnost, Ostrava, Muglinov, Slezská Ostrava

Informační systém CRM Leonardo Building

Informační systém CRM Leonardo Building

Řešení Building je spásou pro všechny společnosti podnikající v oblasti stavebních projektů a nabízí jim pomocnou ruku v řízení jednotlivých procesů při realizaci zakázek pro jednotlivé zákazníky.

Nabídka od dodavatele:' D3Soft s.r.o., Ostrava, Vítkovice

Emailové služby

Emailové služby

Díky rozsáhlému datovému centru a silnému technickému zázemí máte možnost využívat našich služeb v oblasti zřízení a správy emailových služeb.

Nabídka od dodavatele:' D3Soft s.r.o., Ostrava, Vítkovice

Informační systém CRM Leonardo Small Business

Informační systém CRM Leonardo Small Business

Cílem CRM Leonardo Small Business je vytvoření levného a rychle implementovatelného informačního systému, který přesně pokrývá specifické potřeby a požadavky malých a středních firem v oblasti obchodu, marketingu a řízení vztahu se zákazníky.

Nabídka od dodavatele:' D3Soft s.r.o., Ostrava, Vítkovice

Vzdělávání vedoucích pracovníků

Vzdělávání vedoucích pracovníků

Vzdělávání zahrnuje například metrologii, systémy ochrany životního prostředí, bezpečnostní management, zkušebnictví, řízení lidských zdrojů, obchodní dovednosti příprava a udržování způsobilosti technických profesí.

Nabídka od dodavatele:' PYRAMIS Q cz, s.r.o., Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz

Informační systém CRM Leonardo Call Centrum

Informační systém CRM Leonardo Call Centrum

CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.

Nabídka od dodavatele:' D3Soft s.r.o., Ostrava, Vítkovice

Informační systém Microsoft Dynamics CRM 2011

Informační systém Microsoft Dynamics CRM 2011

Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.

Nabídka od dodavatele:' D3Soft s.r.o., Ostrava, Vítkovice

Poradenství managementu

Poradenství managementu

Poradenství zahrnuje například analýzu stavu řízení, zavádění systémů managementu jakosti, zavádění metod zvyšujících účinnost systému managementu jakosti směrem k tqm, zavádění systémů ochrany životního prostředí, zavádění systémů managementu bezpeč…

Nabídka od dodavatele:' PYRAMIS Q cz, s.r.o., Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz

Technologické kabiny

Technologické kabiny

Pracoviště obsluhy řízení a kontroly technologických procesů ve strojních, potravinářských, těžkých a lehkých hutních provozech.

Nabídka od dodavatele:' Dodávky automatizace, spol. s r.o., Vítkovice