Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Elektronická zabezpečovací zařízení jsou vhodná pro vnitřní ostrahu všech typů nemovitostí bez rozdílu velikosti. Variabilita systému umožňuje optimální konfiguraci pro velké haly i členité objekty. Systém je možné napojit na pult centrální ochrany.
Provoz a údržba vytápěcích systému a přípravy teplé užitkové vody v objektu s odkazem na položky plánu preventivní údržby.
Monitorování běhu a výkonu MS SQL Serveru, identifikace a odstranění úzkých hrdel systému.
Tento přístup řešení výběru pracovníků nabízíme jako první krok při obsazování míst specialistů, nižšího managementu i dělnických míst, a to ještě před využitím inzerce.
Nabízíme komplexní služby v oblasti bezpečnosti a facility managementu - ostraha majetku a osob, hlídací služby, správa majetku a údržba nemovitostí, recepční služby, protipožární zabezpečení objektu, instalace kamerového systému, PCO aj.
Zajištění komplexních činností odborně způsobilých osob v BOZP a PO je prováděno výhradně týmem odborně způsobilých pracovníků (OZO), kteří provádí metodickou, konzultační, dokumentační a kontrolní činnost. Ve stanovené periodě je na pracovišti zákaz…
Zvyšte svou šanci v konkurenčním prostředí řádně zavedenými a certifikovanými systémy managementu kvality (ČSN EN ISO 9001:2009) včetně certifikace systému v oblasti automobilového průmyslu a environmentálního managementu či dalšími, níže uvedenými, …
Prověření stávajících dodavatelů z procesně - výrobního pohledu, z hlediska naplňování CSR požadavků zákazníka a také managementu organizace (prověrka jakosti systému). Pravidelný monitoring dodavatele v návaznosti na plnění nápravných a preventivníc…
Analýza stávajícího stavu zpracování dat z hlediska FM, analýza rizik a slabých míst, návrh procesu FM a podpora jeho implementace, návrh architektury systému fraud managementu, podpora výběru a nákupu FMS, definice funkcionalit a požadavků.
Tento kurz vás připraví na auditování IT Service Managementu dle ISO/IEC 20000-1:2018. Osvojíte si základní pricipy SMS (Service Management System) v celkém životním cyklu od připravy auditu, přes realizaci interních a externích auditů, řešení odchyl…
Při zpracování vnitropodnikových směrnic, při sestavování krizového managementu, při tvorbě vnitřního kontrolního systému.