Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kompletní vedení podvojného účetnictví pro právnické a fyzické osoby dle právních předpisů. Kompletní vedení daňové evidence a výdajů paušálem pro fyzické osoby dle právních předpisů.
Zbavte se starostí s papírováním. Nabízíme Vám vedení daňové evidence. Zpracování všech daní (DPH, silniční atd.), evidence majetku, vozidel, skladů a dalších návazností. Zastoupíme Vás na úřadech při kontrolách, vyřizování korespondence a poskytneme…
Vedení peněžního deníku včetně knihy pohledávek a závazků, vedení evidence investičního i drobného hmotného a nehmotného majetku, zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání.
Nabízíme vedení účetnictví sdružení a neziskových organizací.
Vedení účetnictví a daňové evidence. Nabídka zpracování mzdové agendy, ekonomického poradenství a zpracování přiznání k daním. zastupování na úřadech
Zabýváme se vedením účetnictví, zpracováním mzdové agendy, ale také správou nemovitostí a s tím vše spojené. S námi máte vždy jistotu, že Vaše účetnictví zpracuje kvalifikovaný účetní s praxí a potřebným vzděláním. Každý účetní doklad prochází intern…
Nabízím zpracování účetnictví a daňových přiznání. Zajišťuji kompletní účetní služby a poradenství podle individuálních potřeb klientů včetně zastupování na úřadech.
Hlavní činností je vedení účetnictví a související daňové a finanční poradenství.
Zabýváme se vedením účetnictví a daňové evidence, vedením personální a mzdové agendy. Počítáme a zpracováváme mzdy, přihlašujeme a odhlašujeme zaměstnance.
Nabízíme zpracování jednoduchého účetnictví drobných podnikatelů.
Jsme účetní kancelář se zkušenostmi v oblasti vedení účetnictví, daňové evidence a mzdové agendy se sídlem v Brně. Ctíme profesionální a individuální přístup a naším cílem je spokojenost našich zákazníků.
Hlavní činnosti: * vedení účetnictví (podvojného) * vedení daňové evidence * vedení fakturační agendy * vedení bankovní agendy * zpracování účetní závěrky * personalistika a zpracování mezd * zpracování výstupů pro úřady…