Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme kompletní stavební práce: rekonstrukce, fasády, realizace staveb, zemní práce, obkladačské práce, dlažby a mnoho dalšího.
Využití technologie Business Rules Management (řízení pravidel) umožňuje dosáhnout několikanásobného zvýšení účinnosti marketingových kampaní, nárůstu prodejů i spokojenosti zákazníků díky přechodu od plošněrealizovaných kampaní k prodejním aktivitám…
Průzkum spokojenosti: CSS Customer Satisfaction Survey Systematické měření úrovně spokojenosti zákazníků dnes patří mezi klíčové prvky úspěchu každé značky. Touto metodou nejen analyzujeme pozitiva i negativa péče o klienta, ale v případě závažněj…
Přečtěte si následující řádky, prozradím Vám fígl, který ještě Vaše konkurence nezná. A proto prodává 10 x méně než Vy. Představte si že vlastníte například internetový obchod s luxusní módou www.luxusnimoda.cz. Vaším zákazníkem je ten, který má n…
Plošné spoje z Číny nabízíme s 19-letou zkušeností. Máme dva smluvní dlouhodobě ověřené výrobce, keří dodávaji přímo našim zákazníkům. V roce 2017 jsme zprosředkovali dodávky cca 1 mil desek plošných spojů. Staňte se i Vy naším spokojeným zákazníkem…
Dodáváme a instalujeme škálu počítadel průchodů zákazníků od jednoduchého bateriového zařízení až po sofistikované bezdrátové zařízení Solva Spottic SP umožňujícího stahování dat z různých míst do jednoho počítače ve formátu csv.
Naše společnost se zabývá finančním poradenstvím v nebankovním sektoru. Pomůžeme firmám s dlužnými platbami zákazníků.
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Nabízíme balení dle potřeb zákazníků (příbaly a atypická balení).
Nabízíme možnost oslovit 100.000 registrovaných zákazníků jednoho z největších eshopů v České republice. Cílová skupina registrovaných zakázníků je: muži i ženy, 20+, internetově zdatní, nejčastěji platí dobírkou nebo platební kartou. Direct maily…
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu – „Je to drahé“, „Nemám peníze“, „Musím si to rozmyslet“, „Konkurence má výhodnější podmínky“.
Tímto způsobem máte možnost získat neocenitelné informace, které vám pomohou stanovit další strategické kroky směřující k budování loajální zákaznické sítě.