Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
U internetových obchodů více než u jiných webových aplikací platí, že pokud váš eshop zákazníci na internetu nenajdou, jen stěží dosáhnete obchodních výsledků podle vašich představ. Již sám název napovídá, že internetový obchod tvoříte za cílem prode…
Na základě kombinace výsledků vstupních analýz, našich zkušeností, znalostí moderních technologií a cílů našich klientů se snažíme navrhovat a vytvářet řešení, která splňují a překračují jejich požadavky.
Firemní informační systém bychom mohli ve zkratce nazvat ERP (Enterprise Resource Planning) systém pro správu a vedení podniku a jeho jednotlivých procesů.
Systém internetového obchodu, který nabízí špičkovou funkcionalitu. Kromě poutavé unikátní grafiky, plné možnosti editace obsahu katalogu a stránek prostřednictvím CMS, nabízí mnoho rozšířených modulů a funkcí.
Systém určený všem, kteří chtějí pracovat s profesionálním internetovým obchodem. Unikátní je, že již systém Basic vám nabízí grafické zpracování na míru (nejedná se tedy o použití grafických šablon).
SEO analýza webových stránek podle SEO standardů, analýza klíčových slov, analýza konkurence. Kvalitní zdrojový kód – validace kódu a sémantika při psaní HTML znaků.
Hlavním cílem internetového obchodu je prodej určitého výrobku, služby či zboží. Proto je nutné již při vývoji řešení pro internetový obchod přihlédnout ke specifikám daného trhu a zboží.
Kvalitně připravenými obecními stránkami nejen splníte svou legislativní povinnost včetně zákona 99/2019 o přístupnosti obecních webů ale přispějete ke kvalitní a včasné informovanosti občanů o aktualitách, dokumentech, akcích a podobně. Vše samozřej…
Tvorba webovych stranek pro firmy, obce, města, organiczace.Grafické návrhy webových stránek, webhosting a správa emailů, moderní redakční systém.
Vývoj jde neustále kupředu, což ve světě internetu platí dvojnásob. Pokud zaostává jak funkčnost webu, tak jeho grafická podoba, provedeme pro vás kompletní redesign webových stránek.
Pokud jste plně spokojeni s grafickou podobou webových stránek, ale web přesto nepřináší obchodní výsledky, web nedosahuje očekávané návštěvnosti a zákazníci na webových stránkách tráví velmi málo času, je vhodné přikročit k analýze validity kódu str…