Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Dočasné přidělování/outsorcing kvalifikovaných i nekvalifikovaných zaměstnanců.
Údržba a pravidelné servisní návštěvy jsou základním stavebním kamenem bezproblémového provozu zařízení.
V případě požadavku zákazníka na podporu, která svým rozsahem přesahuje standardně poskytovanou podporu v rámci záručního či pozáručního servisu, nabízíme uzavření servisní smlouvy s jasně definovanými parametry SLA.
Zákazník má možnost zvolit v závislosti na urgenci požadavku mezi kategorií opravy expres (48 hodin v prac.dnech) a standard (5 prac.dní). V případě nutnosti zaslání zařízení na opravu výrobci je doba opravy závislá na podmínkách servisního středisk…