Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
                        
                    Technický management je určen buď jako samostatná služba, nebo jako část celku našich služeb v kombinaci s Facility managementem a i Property managementem. Ve druhém případě, tedy jako kompilát našich služeb, které se navzájem doplňují je technický m…
                        
                    Kvalitní center management znamená pro majitele a investory dlouhodobý cash-flow a kvalitní facility management. Naše společnosti je hrdá, že dosahuje pro majitele a investory skvělé výsledky.
                        
                    Obsah semináře: předběžný a přizpůsobivý management, proces tvorby předběžných rozhodnutí, předběžné plánování alternativ, management přizpůsobení se ve 4 stupních.
                        
                    Dynamicky se rozvíjející trhy nás neustále nutí přizpůsobovat se novým změnám. Organizace a jejich zaměstnanci často čelí výzvám při úspěšném plnění těchto požadavků. Odpovědí je Change Management, který přispívá k posílení konkurenceschopnosti a pln…
                        
                    „Logistika je umění a věda, jak zabezpečit správně věci ve správný čas na správném místě za minimální cenu“ – ve firmě, v dodavatelském řetězci, ve veřejném sektoru. Seminář je určen jak stávajícím, tak i „připravujícím se“ manažerům logistiky a d…
                        
                    Cílem certifikace PINAM je poskytnout lidem a informacím porozumění. Data jsou nejcennějším aktivem v organizaci a přístup k datům je klíčovým předpokladem pro poskytování hodnoty organizaci. Správa těchto typů aktiv se váže na bezpečnostní rámce a n…
                        
                    Certifikovaný produktový manažer SAFe® Agile dokáže kombinovat designové myšlení s hodnotami a principy Lean-Agile a dokáže vytvářet produkty a řešení, která jsou žádoucí, životaschopná, proveditelná v praxi. Ukážeme si, jak se dostat na trh a urychl…
                        
                    Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.
                        
                    Účelem certifikace SEAM je poskytnout účastníkům pochopení složitosti správy služeb a cloudu. Aspekty obsažené v tomto kurzu zahrnují Správa smluv, Smlouvy o úrovni služeb (SLA) včetně pokut za porušení SLA a nepředvídané události, které mají být zav…