Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Je balík doplňkových funkcí, kterým lze rozšířit systém o další funkční moduly jako jsou: Systém evidence práce, Workflow a Call Centrum.
Je softwarové řešení pro Call Centra a obchodní oddělení firem, které propojuje telefonní ústřednu s počítačem pro efektivní vyřizování telefonních hovorů.
Nabízíme sběr a uchování zvolených charakteristik (možnost zpětné analýzy), detekce a notifikace výkonnostních problémů, automatizace řešení odhalených nedostatků.
Společná, jednotná administrace rozsáhlých, multiplatformních DB prostředí - automatizace rutinních činností správce, analýza nároků na úložný prostor (Backup, Space & Capacity Analyst), sběr informací pro ladění datových skladů a databázových pr…
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
Zahrnuje uchovávání, porovnávání a synchronizace DB schématu, konfigurace DB a vlastních dat, tvorba a údržba testovacího prostředí vč. anonymizace dat, zálohování před implementací změn s možností návratu k předchozímu stavu.