Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Personální a manažerský audit odhaluje skutečné vytížení pracovníků nebo pracovních pozic.
Posouzení efektivnosti řídících a pracovních týmů a doporučení ke zlepšení jejich spolupráce.
Tvorba a racionalizace personálně-organizačních struktur. Analýza a hodnocení účelnosti a efektivity pracovních míst a organizačních uspořádání. Poradenství při omezování personálních stavů.
Cílem této aktivity je porovnání stávající pracovně právní dokumentace s platnými zákony (pracovní smlouvy, popisy pracovní činnosti, dohody o hmotné odpovědnosti, pracovní řády, organizační řády).
Průzkum spokojenosti pomáhá identifikovat příčinu nežádoucích jevů, jako je např. zvýšení fluktuace zaměstnanců nebo snížení výkonu.
o 360° zpětná vazba je forma hodnocení, kdy hodnotitelem není jen nadřízený manažer,ale i pracovník sám, jeho kolegové a podřízení, v některých případech dokonce zákazníci. Na rozdíl od klasického hodnocení nebývají její výstupy provázány s odměňován…
Process Management Group je tvořen týmem vysoce kvalifikovaných odborníků s celou škálou osobních certifikátů.
V tomto kurzu získáte informace a posílíte dovednosti potřebné pro přípravu a proaktivní řízení výkonu vašich pracovníků a jejich hodnocení. Seznámíte se s dostupnými technikami hodnocení a doporučenou strukturou hodnotícího pohovoru, i smyslem hodno…
Vedení a motivace týmu je každodenní praxí manažera. Na školení budou specifikovány charakteristiky leadera, popíšeme jeho chování a způsob působení na spolupracovníky. Inspirujeme a přivedeme Vás k poznání, jak rozvinout své leaderovské dispozice a …
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních situacích.
V průběhu školení Vás inspirujeme a motivujeme k týmové práci, definujeme principy týmové spolupráce a předáme prakticky využitelné informace - od sestavení týmu, k správnému stanovení cílů týmu až po jednotlivé techniky týmové spolupráce - použitel…
Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věcné komunikace, asertivitu jako životní postoj.
Jednodenní kurz zaměřený na předání informací a praktických rad ohledně vedení pracovních porad. Doporučíme Vám jaké zásady dodržovat při vedení jednotlivých typů porad, pomůžeme vám identifikovat a korigovat nedostatky a inspirujeme Vás k pořádání p…
Komunikace je prostředník veškerého dění uvnitř firmy. V průběhu jednodenního semináře se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace.