Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jedná se již o elektronické stavědlo s analogovým rozhraním k venkovním prvkům zabezpečovacího zařízení. To znamená, že prakticky všechny logické funkce stavědla jsou vykonávány počítačovou částí.
SZZ-ETB je stavědlo, kde většina logických a bezpečnostních závislostí je prováděna reléovými obvody.
Esa jsou nové typy elektronického stavědla, určené pro provoz na vlečkových a závodových kolejištích a důlních drahách. Provoz těžebních strojů je přímo závislý na rychlém přísunu prázdných a odsunu plných vozů.
Založení společnosti provedeme na základě požadavků klienta. Pokud máte zájem o založení společnosti na klíč, vyplňte prosím níže uvedenou nezávaznou objednávku. Po zaslání Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat a zpracujeme Vám cenovou nabídku.
Graficko-technologická nadstavba je telematická nadstavba zabezpečovacího zařízení určená k podpoře řízení dopravních procesů na vymezeném úseku železniční sítě. Základní požadavek je přenos čísel vlaků v rámci zabezpečovacího zařízení.
Jednotné obslužné pracoviště (JOP) slouží jako rozhraní mezi dopravním zaměstnancem a zabezpečovacím zařízením. Tvoří operativní úroveň u elektronických stavědel a center dálkového ovládání (DOZ) zabezpečovacího zařízení.
LDS je modulární provozně diagnostický systém pro sběr, archivaci, klasifikaci, kontrolu a sledování provozních dat lokálně dostupných diagnostikovaných zařízení. Požadované měřené hodnoty jsou získávány od měřicí ústředny, distribuovaného měřicího s…
PZZ-EA je určeno k zabezpečení úrovňového křížení pozemní komunikace s železniční (jedno- nebo vícekolejnou) tratí. Informace o stavu přejezdu (otevřeno/zavřeno) je možné přenést též na přejezdník/krycí návěstidlo.
Přejezdové zabezpečovací zařízení PZZ-AC je reléové zařízení s elektronickými prvky určené k zabezpečení úrovňového křížení pozemní komunikace s železniční (jedno- nebo vícekolejnou) tratí. Přejezd musí být kryt hlavními návěstidly se závislostí na s…
Výstražník AŽD 97 je součást přejezdového zařízení, které světlem, případně i zvukem dává účastníkům provozu na pozemní komunikaci pozitivní signalizaci, signalizaci výstražného nebo varovného stavu.
CRV & AVV je systém určený pro automatizaci řízení kolejových vozidel. Základní částí systému je centrální regulátor vozidla CRV, zajišťující automatickou regulaci rychlosti, regulaci trakčního agregátu, řízení brzd, spolupráci dynamické brzdy s …
Zařízení pro kontrolu bdělosti strojvedoucího KBSE je zjednodušenou variantou vlakového zabezpečovače bez přenosu informace o návěstním znaku, s kontrolou bdělosti strojvedoucího a s nouzovým brzděním pomocí elektromagnetického ventilu průběžné brzdy…
Mobilní část vlakového zabezpečovače typu LS90 umožňuje přenos čtyř návěstních informací z trati na hnací vozidlo, kontrolu bdělosti strojvedoucího a nouzové brzdění pomocí elektromagnetického ventilu průběžné brzdy.