Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
K aplikacim Eshop Master je samozřejmosti obsáhlé školení při předání, uživatelský manuál, dále také technická podpora a kvalitní servis.
Servisní podpora řeznických provozů v podobě koření, přídatných látek, obalových materiálů, pracovních pomůcek a úklidových prostředků.
Na vlastní implementaci navazuje systém služeb jako je konzultace, poradenství, technická podpora, hotline, správa IS, správa IT technologií, vzdálená pomoc, monitoring a dozor systémů, zpracování agend, zapůjčení a pronájem techniky, zajištění proce…
Běžná poprodejní podpora zajistí opravy a pravidelnou údržbu systémů během jejich provozu, v případě potřeby i pohotovost servisního technika nebo zásahy mimo pracovní dobu. Služby systémové podpory navíc nabízejí podporu systémových konzultantů při …
Ve společnosti je vybudován propracovaný systém podpory našich uživatelů, kterou je možno rozdělit do čtyřech základních skupin – Telefonická podpora, e-mailová podpora, datová podpora a v neposlední řadě konzultační podpora.
Právní a organizační poradenství, administrativní poradenství, personální poradenství - podpora při vyhledávání pracovníků, finanční poradenství, akviziční poradenství, investiční poradenství.
Profesionální IT služby. V rámci outsourcingu IT nabízíme následující činnosti: konzultace, analýza a IT audit; poradenství i zprostředkování hardware a software; návrh, instalace a konfigurace serverových řešení; emailová řešení, správa dat, …
Podpora při vedení sporu – napomáhá partnerovi v případě vedení soudních i mimosoudních sporů a pří. Informuje klienta ve vztahu k podstatě věci, o jednání protistran a dalších skutečnostech nezbytných pro úspěšné absolvování sporu, nebo arbitrážního…
Technická podpora provozu aplikací zajistí optimální fungování systému i po jeho zavedení do provozu. V rámci technické podpory poskytujeme uživatelům aplikace rychlou a účinnou pomoc. Po ukončení vývoje, implementaci a ukončeném testování život info…
Poskytujeme služby, které podporují Vaše obchodní oddělení. Přímá podpora obchodu prostřednictvím naší sítě obchodních zástupců. Prodej Vašich výrobků a služeb. Založení a rozjezd nových společností a projektů. Podpora prodeje a marketingový servis.…
Jednou z nich, dnes stále důležitější, je právě podpora po Internetu prostřednictvím informačních systémů označovaných jako eCRM . Jedná se o získávání informací o individuálních potřebách zákazníka, informování o průběhu realizace zakázky, komunikac…
Primárním úkolem je technická podpora uživatelů při provozu námi dodaných zařízení, systémů či zakázkového software.