Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Standardizovaná modelová řada speciálních vozidel respektujících všechny požadavky, kladené speciálními složkami, jako jsou přepravitelnost standardním letounem.
Firma se zabývá též rekonstrukcemi elektrických rozvodů. Jedná se zejména o rozvody pro průmysl a ve stavebnictví.
Civilní třínápravové nákladní vozidlo Tatra T 810 C js permanentním pohonem kol obou zadních náprav a přiřaditelným pohonem kol přední nápravy je osazeno dlouhodobě prověřeným, kapalinou chlazeným, šestiválcovým motorem.
Modelová řada Tatra Jamal je určena pro práci v nejtěžším terénu. Jedná se o pracovní stroje splňující všechny homologační předpisy. Jamal je standardně dodáván ve dvou základních verzích:
Nabízíme zhotovení branek, vrat, ocelových plotů, garážových vrat, vstupních ocelových dveří.
Vozidlo lze dodávat nejen se vzduchem chlazeným motorem ON AIRTM Euro 5 vlastní konstrukce i výroby, ale i s některým z kapalinou chlazených motorů jiných renomovaných výrobců. Standardně jsou vozidla vybavována elektronickým systémem řazení převod…
Převodovka je dodávána renomovaným výrobcem ZF, a to jak 16stupňová manuální Ecosplit, tak automatizovaná 16stupňová AS-Tronic. Obě uvedené převodovky lze dodat v kombinaci s integrovaným retardérem (intardérem).
Výrobce pokladačů asfaltu Smitomo jako jediný vybavuje modely hydraulickým rozkladem stolu a tím umožňuje uživatelům využít pracovní šířku pokládky až do 6 metrů, a to bez použití přídavných stranových nástavců.
Nabízíme různé druhy motorových olejů pro těžké užitkové vozy, například engine oil UHPD 10W-40, engine oil SHPD 15W-40, engine oil XHPD 10W-40.
Naše společnost nabízí služby zkušených inženýrů týkající se servisu investorům a dodavatelům staveb v přípravné fázi. Jedná se o projektování, plánování a příprava na samotnou realizaci stavby.
Nabízíme různé druhy motorových olejů pro osobní a užitkové vozy, například motor oil SL 0W-30, motor oil VW 5W-30.
Nákladní vozy Tatra jsou známy po celém světě zejména zásluhou jejich unikátní tatrovácké koncepce podvozku na principu centrální nosné roury a náprav s nezávisle zavěšenými výkyvnými polonápravami sešroubovanými v jeden celek.