Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
S naší pomocí budete vždy včas informováni o vašem hospodaření a také o připravovaných změnách v legislativě. Nebudete zatíženi přemírou administrativních povinnost. S administrativou Vám rádi pomůžeme, přispějeme radou na základě našich dlouholetých…
Rekuperace, neboli proces zpětného získávání tepla. Při něm se přiváděný vzduch do budovy předehřívá teplým odpadním vzduchem. Teplý vzduch není tedy bez užitku odváděn otevřenými okny ven, ale v rekuperačních větracích jednotkách odevzdá většinu sv…
Efektivní správa ceníků. Jednoduchá a rychlá tvorba cenových nabídek jednotlivým zákazníkům – propojení s katalogy, ceníky a cenovými skupinami, archivace cenových nabídek. Slevové kategorie, skupinové položky v ceníku.
Modulová stavebnicová řada boxů HORÁK Klasik splňuje vysoké nároky uživatelů na izolované prostory od cca 4 m3 do řádově 1000 m3. Řada vyniká variabilitou a širokou škálou doplňků.
Podnikání sebou nese i mnoho administrativních povinností. Vyplňování různých formulářů, hlášení, oznámení, daňové přiznání ale také evidence příjmů a výdajů, nákladů a výnosů či evidenci příjmů v případě prokazování výdajů procentem. Od této adminis…
I zaměstnanci, důchodci, studenti a mnoho dalších může řešit problém zdaňování svých příjmů a svých majetků. Také oni mohou stát před rozhodnutím, jakým způsobem zdanit své příjmy, jak optimalizovat a jak minimalizovat svoji daňovou zátěž. Proto jsme…
Organizace obchodních kontaktů firmy. Rozdělení partnerů do skupin (smluvní prodejce, obchodní firma, projektant, technik atd.), přidělení obchodníka. Specifikace vybavenosti partnera, obchodních podmínek (opět možno do přednastavených skupin).
Kalendář naplánovaných, splněných i nesplněných úkolů jednotlivých obchodníků. Sofistikované automatické navrhování obchodních schůzek v závislosti na poslední schůzce se zákazníkem a na jeho bonitě. Kalendář významných firemních událostí (výstavy, p…
Sap business one je integrované řešení vytvořené přímo pro malé a střední firmy. Neposkytuje jen rychlý a snadný přístup ke všem vnitropodnikovým informacím, ale také dodává reporty a dokumenty nutné pro přijímání rozhodnutí pro všechny oblasti vaší …
Běžná a preventivní údržba je zajišťována na základě předem zpracovaného "Plánu preventivní a údržbové činnosti" a to jak vlastními pracovníky údržby, tak prostřednictvím odborných a specializovaných firem.