Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tyto dveře doporučujeme zejména do zdravotnických a školních zařízení, sportovních zařízení nebo prostorů výrobních a servisních budov. V poslední době našly také široké uplatnění v nových super a hypermarketech.
MSP® (Managing Successful Programmes) programové řízení vám pomůže získat návyky profesionálních manažerů, analytické a strategické schopnosti a dovednosti potřebné pro řízení a rozhodování. MSP® Foundation je určen všem projektovým manažerům, kt…
Zařízení je určeno pro stohování nebo odebírání archů (papíru, lepenky atd.) Je navrženo s ohledem na maximální jednoduchost obsluhy a její bezpečnost při zachování vysoké pracovní výkonnosti.
Díky kurzu MoP® Practitioner si detailně osvojíte metodiku s využitím principů, procesů a technik, které znáte z kurzu MoP Foundation. MoP Practitioner se zaměřuje na detailnější management portfolia s využitím metodiky MoP, nástrojů a technik pro le…
Ideální váha pro fitness centra, lékárny, centra zabývající se výživou, lázeňské domy a hotely s wellness programem. Stanovení hmotnosti, BMI, obsahu svalů, vody a tuku v těle.
Bezpečnostní brány řady ASA 5500 představují cenově dostupné a výkonné integrované řešení pro všechny segmenty trhu. Nejedná se pouze o výkonné firewally, ale nabídnou přidanou hodnotu v podobě IPSec a SSL VPN koncentrátoru, IPS, antivirus, antispam,…
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.
Nabízíme k prodeji družstevní byt o dispozici 3+1 v Jaroměři, ve 3. nadzemním podlaží o výměře 70 m2. Byt je v původním udržovaném stavu a je vhodný k okamžitému nastěhování. Zateplený panelový dům se nachází na Pražském předměstí, nedaleko vlakového…
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…