Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
                        
                    Naše marketingové služby jsou zaměřeny na pomoc firmám s dosahováním jejich obchodních cílů prostřednictvím efektivních a inovativních marketingových strategií. Nabízíme komplexní marketingové řešení, včetně SEO, PPC, e-mailového marketingu, sociální…
                        
                    Jsme distributor produktů Microsoft vyškolí, dodá a nainstaluje MS Project 2007.
                        
                    Komunikace je prostředník veškerého dění uvnitř firmy. V průběhu jednodenního semináře se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace.
                        
                    Jednodenní kurz zaměřený na předání informací a praktických rad ohledně vedení pracovních porad. Doporučíme Vám jaké zásady dodržovat při vedení jednotlivých typů porad, pomůžeme vám identifikovat a korigovat nedostatky a inspirujeme Vás k pořádání p…
                        
                    Individuální zdravotní preventivní i nápravná cvičení. Nápravná terapie potíží s pohybovým aparátem. Cvičení proti bolesti zad, kloubů...
                        
                    Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věcné komunikace, asertivitu jako životní postoj.
                        
                    Svým klientům nabízíme vedení účetnictví on-line v terminálovém režimu. Hlavní výhodou této průlomové technologie je jako klient máte možnost sledovat okamžitý stav svého účetnictví v reálném čase a to z celého světa!
                        
                    Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.
                        
                    Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.
                        
                    Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.
                        
                    Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.