Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Použijte řešení, které bude využívat a automatizovat nejlepší poznatky a praktiky z procesů, jako je definice a řízení požadavků, řízení změn a konfigurací, plánování a nasazování nových verzí a v neposlední řadě modelově orientovaný návrh a vývoj ko…
V oblasti zajištění provozu a rozvoje informačních systémů jsou poskytovány služby: servisní podpora HW pracovních stanic, periferíí a serverů, servisní podpora prostředí Windows (správa Active Directory, Exchange, SharePoint apod.), bezpečnost a och…
V oblasti komunikací jsou zajišťovány služby s důrazem na zabezpečení - připojení k Internetu se vzdáleně spravovaným nebo pronajatým firewallem, realizace bezpečných virtuálních privátních sítí (IPSec/3DES).
Telefonní pobočková ústředna je komunikační zařízení, které Vám umožní využít linku nebo linky veřejné sítě pro více uživatelů, s možností přepojení hovorů mezi uživateli. Samozřejmostí je interní volání mezi uživateli pobočkových (vnitřních) linek a…
Pro zákaznický věrnostní systém nabízíme řešení s čipovou kartou bezkontaktní/kontaktní, s kartou vybavenou magnetickým proužkem nebo čárovým kódem, případně kartou hybridní. Širokou nabídkou karetních produktů umožňujeme klientovi optimalizovat věrn…
Je komplexní systém umožňující integraci hlasových technologií do libovolného ERP nebo WMS řešení. Umožňuje tak vytvoření „hlasového rozhraní“ k těmto systémům.