Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Technická podpora provozu aplikací zajistí optimální fungování systému i po jeho zavedení do provozu. V rámci technické podpory poskytujeme uživatelům aplikace rychlou a účinnou pomoc. Po ukončení vývoje, implementaci a ukončeném testování život info…
Service Desk je vhodný pro oblast informačních technologií, stejně jako pro vyřizování požadavků na nákup nebo správu kancelářských prostor a nemovitostí.
Soubor nástrojů, na základě kterých provádíme testování aplikací a který jsme schopni implementovat i do Vašich řešení pro ověření a zajištění požadované funkčnosti Vašeho systému.
Monitoring je nezbytnou součást dohledu, administrace a sledování kvality služeb ICT. Cíleně monitorovací nástroje již neslouží pouze k usnadnění a zkvalitnění vlastního provozu technologií a optimalizaci provozu kritických aplikací.
Zaměřujeme se na vytváření komplexních řešení IdM, která umožňují automatizovaně řídit a spravovat identity po celou dobu jejich životního cyklu napříč propojenými systémy společnosti. Za součást komplexního řešení považujeme i přípravu podmínek pro …
Moderní, výkonný a efektivní prvek, jehož pomocí může společnost využívat výhod e-learningu ve vzdělávání zaměstnanců, řídit jejich vzdělávání a poskytovat jim informace a znalosti, potřebné pro jejich práci i kariérní růst.
Navigační zařízení Actis 7 s programem Pocket Navigator 12 nabízí i aplikace pro volný čas - audio a video přehrávač, prohlížeč fotografií, karetní hra pasiáns, kalkulačka a poznámkový blok.
Nástroj, který umožní propojení jednotlivých aplikací a zajistí výměnu dat mezi nimi. Zároveň zautomatizuje procesy, které prochází napříč těmito aplikacemi a získáte tak navíc kvalitní data pro manažerské rozhodování.
Procesní analýza je soubor činností, prováděných ve spolupráci se zákazníkem, zaměřených na identifikaci procesů, určení entit jednotlivých procesů a jejich vzájemných vazeb.
Nabízíme vám službu vytvoření Katalogu uživatelských požadavků (KUP). Současně nabízíme konzultace a školení zaměstnanců v metodice specifikace uživatelských požadavků jak pro zadavatele, tak pro dodavatele ICT řešení.
V naší nabídce kurzů a školení naleznete například školení pro oblast zajištění kvality software či užívání nástrojů pro správu testů, funkční testy či nástrojů pro zátěžové testování.
Pro kvalitní návrh řešení je potřeba vybrat tu správnou variantu – k tomu je nutná detailní znalost ICT, znalost všech dopadů a souvislostí a zkušenosti s obdobným řešením. Sledování rychlého rozvoje ICT si vyžaduje specializaci, na kterou se často f…
Naši odborníci disponují zkušenostmi z řízení CRM projektů. Společnými silami zvládneme nejen nasazení softwarového nástroje, ale zejména Vám pomůžeme s reálnými úkoly, které spolu s projektem přicházejí. Vyškolíme vaše zaměstnance, poskytneme vám me…