Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Převod strategických cílů do realizačních postupů. Poradenský doprovod vrcholových a podřízených business týmů při vyvažování cílů a při stanovování konkrétních postupů vč. stanovování vhodných měřítek.
Konzultace a projekce sítě, instalace kabeláže, aktivních prvků, tiskových serverů, modemů na pevné linky. Instalace MS BackOffice Small Business Server, Windows NT/2000, Novell Netware, Linux. Správa sítě LAN atd.
V naší firmě existuje samostatné servisní středisko, které se nepodílí na realizaci nových zakázek, ale realizuje pouze požadavky na opravy chyb a rozvoj funkčností stávajících řešení. Středisko je dostatečně dimenzováno a průběžně posilováno podle p…
V případě záručního i mimozáručního problému se SW či HW našemi produkty je možné se vzdáleně k vašemu PC připojit a provést servisní zásah včetně případné diagnostiky.
Jedná se o způsob podpory navazující na telefonickou a e-mailovou a v jejím průběhu dochází k řešení problémů a požadavků jednotlivých uživatelů přímo na jejich datové základně. V základní podobě existují dvě formy datové podpory: služba kontakt a v…
V rámci dodávek technologie, i mimo ni, nabízíme plnou technickou podporu na profesionální zařízení.
Provádíme systémovou podporu v oblasti síťových operačních systémů i aplikací.
Vytváříme nejrůznější tiskoviny určené k podpoře prodeje. Ať už jsou to plakáty určené k zavěšení do prodejen rychlo obrátkového zboží či losy určené pro pobavení a znovu přilákání hostů restaurace.
Záruční a pozáruční servis na dodávky realizované ASY se sjednanou reakční dobou podle požadavků zákazníka, pozáruční servis na dodávky ASŘTP jiných dodavatelů s možností sjednat reakční dobou podle požadavků zákazníka.
Přesně s těmito a mnohými dalšími problémy se dokáží vypořádat naši školení metodici, které můžete mít k dispozici. Navrhnou artefakty vývoje, proškolí Vaše zaměstnance a předají jim své znalosti a zkušenosti.
Poskytujeme, vyjednáváme, připravujeme a řešíme: 1. Kompletní právní podporu firem při podnikání a právní podporu managementu, 2. Individuální smlouvy v rámci běžné spolupráce se smluvními partnery klientů (nákup, prodej, smlouvy o dílo, podni…
Na základě samostatné servisní smlouvy nebo Obchodních podmínek budeme poskytneme technickou podporu a další rozvoj e-shopu.