Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
                        
                    Veškeré údaje a finanční ukazatele jsou on line k dispozici včetně vývoje v čase a metodiky výpočtu s hodnotami, bere v úvahu i další informace jako například informace o okolním prostředí firmy, o platební morálce zákazníků, atd.
                        
                    Kontaktní centrum je často první vizitkou společnosti, zajišťuje komunikační rozhranní mezi společností a jejími zákazníky, příp. partnery, a má proto přímý vliv na vztahy se zákazníky a ziskovost firmy.
                        
                    Navrhneme vám nejenom vhodnou aplikaci a zajistíme její implementaci, pomůžeme vám ale i s rozhodnutím kdy, v jaké fázi vývoje, kde a jak zajistit případný hosting (DNS hosting, aplikační hosting – mail, web, server hosting), případně vám nabídneme h…
                        
                    V oblasti telefonních ústředen nabízíme systémy založené na kombinaci klasické telefonie a IP telefonie (hybridní tel. systémy) i systémy založené čistě na IP telefonii.
                        
                    Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.
                        
                    Samotná telekomunikační technologie zajišťující běh kontaktního centra často pro úspěšnou komunikaci s klienty nestačí. Důležitou součástí kompletního řešení kontaktního centra je také systém podporující běh procesů a zajišťující vhodné vedení operát…
                        
                    Obě strany musí být vybaveny stejnou technologií a mít nastaven (lze řídit) stejný klíč, využít lze pouze telefony společnosti HTC s Windows Mobile použitý algoritmus je AES256 bit, pro každé krypto-volání je generován cipher klíč s Diffie-Hellman 4…
                        
                    Systém Dect Alarm messaging založený na platformě Ascom 9d nabízí širokou paletu řešení zajišťujících vysokou ochranu osob pracujících v rizikových provozech, dále pak celou řadu aplikací pro přenos informací, řízení a koordinaci.
                        
                    Veškerá zmiňovaná řešení jsme schopni zajistit jak formou standardní dodávky systémů tak i jako komplexní řešení na klíč. Nejen v oblasti Kontaktních center nabízíme možnost zajištění kompletního provozu formou služby.
                        
                    Jako systémový integrátor zajišťujeme zákazníkovi komplexní služby v oblasti hardware, software a slaboproudu (strukt.kabeláž, AP, EZS, CCTV atd.). Odpovídáme tak za celé dílo, zákazník má jednoho partnera s jednoznačnou odpovědností.
                        
                    Zajistíme připojení k Internetu přesně podle vašich potřeb, ať už se jedná o jeden počítač, mobilní notebook, PDA, či celou výpočetní síť. Pomůžeme vám vybrat řešení optimalizované z hlediska poměru výkonu k ceně, splňující požadované parametry.
                        
                    Do nové sítě a síťové topologie začleníme vaše stávající prostředí a aplikace, pomůžeme vám se zaškolením obsluh a uživatelů, případně migrací technologií na nové verze nebo vyšší úroveň. Rádi vám navrhneme alternativní řešení úloh na základě otevřen…
                        
                    Provádíme veškeré stavební práce, stavíme a rekonstruujeme rodinné domy, fasády, střechy. Upravujeme okolí staveb.
                        
                    Jedná se o modulární aplikaci sestávající se až z 25 modulů, základem pak jsou moduly Nemovitosti, Majetek, Subjekty a Zaměstnanci. Nasazení dalších modulů je pouze otázkou vašeho rozhodnutí.
                        
                    Sháníte moderní a funkční vybavení do koupelny? Potřebujete si vybavit koupelnu pěknými doplňky? Nabízíme vám bohatý výběr vodovodních baterií, koupelnového nábytku, umyvadel (klasická, zápustná, dvojumyvadla, umyvadla na desku), WC systémů (závěsné,…